GJ Bramer Web & Organisatie

Industrieterrein Oosterzij 5
1851 NV Heiloo
085 3038679 of 06 22944082
Email

Structured data, AMP en nog veel meer

Waarom zou je gebruik maken van structured data voor je online marketing?

lees verder

Before starting your new website

Here are 26 notes before you start your website

lees verder

Takeaways from Brighton SEO

Plenty practical Digital Marketing tips, enjoy!

lees verder

How to use colours

On your website or else: how are colours received?

lees verder

Google past zoekmachine aan

13-12-2010

Google heeft het algoritme van zijn zoekmachine aangepast om te voorkomen dat kwaadwillende bedrijven, met veel negatieve recensies op internet, hoog in de ranglijst van zoekresultaten komen te staan.

De maatregel volgt na een artikel in de New York Times over een online-opticien, DecorMyEyes.com, die het voor elkaar had gekregen om hoger op de Google ranglijst te komen door onbeschoft te doen tegen zijn klanten.

Hoe meer negatieve recensies, de meer verkopen
Hoe meer negatieve recensies de winkel kreeg, hoe meer de verkopen aantrokken. Ieder negatief bericht leverde het bedrijf een hogere plaats bij de zoekresultaten op.

Wat Google precies heeft aangepast wil het niet zeggen, om te voorkomen dat mensen de informatie gebruiken om alsnog hogerop te komen bij de zoekresultaten.

Bron: ANP

Alle nieuwsberichten: